Jak rozwijać markę osobistą? Pierwszy dzień Personal Branding Week

Udostępnij

Więcej wpisów:

Send Us A Message

W studiu UNIWizji w Centrum Edukacji Medialnej i Interaktywności US odbyła się debata „Jak zdobywać doświadczenie zawodowe równolegle podczas studiów?”, która dotyczyła korzyści wynikających z połączenia pasji oraz nauki i rozwoju zawodowego.

„Uważamy, że warto o tym mówić i pokazywać takie osoby, ponieważ może to być inspiracja dla wielu studentów, którzy szukają swojej ścieżki” – zauważa moderatorka debaty i koordynatorka wydarzenia, Jagoda Jabłońska.

W debacie udział wzięli:

Magda Roman – przedstawicielka Szczecińskiego Inkubatora Kultury, organizacji wspierającej rozwój organizacji pozarządowych;
Filip Sejbuk – kierownik drużyny kobiet Pogoń Szczecin, przewodniczący Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Kultury Fizycznej i Zdrowia Uniwersytetu Szczecińskiego;
Olga Wachowiec – poliglotka, podróżniczka, twórczyni treści na portalu Instagram;
Gabriela Fink – Prezeska Stowarzyszenia ELSA Szczecin.
Debata zwieńczyła pierwszy dzień Personal Branding Week, wydarzenia zorganizowanego przez Samorząd Studencki naszego Uniwersytetu, we współpracy z Akademickim Biurem Karier US. Jest to cykl bezpłatnych szkoleń i warsztatów skupionych na budowaniu marki osobistej. Wydarzenie potrwa do 28 kwietnia, a pełen plan spotkań znajdziecie TUTAJ.